بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم Hidup tak selalunya indah, tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan
Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead.

Thursday, 24 May 2012

photo effect..;)



hehe, handphone sonny ericsson ke iphone ni? takde jenama la. patut la gambar kabur je..:)


Hurmmm...suka sangat la ni kalau bab-bab mengedit gambar. almaklumlah perempuan. hehe. tapi apa-apapun kreatif jugak komputer ni. siap boleh lukis pulak. kalau tuan punya gambar ni yang lukis, konpem takkan jadi sedemikian rupa. :) kalau makin cantik macam Dato Siti Nurhaliza tak apa jugak. biar je lah.. yang penting, kita jadi pengguna teknologi yang baik. ^__^. haa...ni kat bawah ada lagi gambar yang diedit. opss..terlebih sudaaa...




Rumah idaman. Mungkin..:)
























 have a cofee first..:)






























ini video saya bersama rakan-rakan semasa menjalankan program amal kebersihan dan keceriaan tandas SK Satria jaya. :)





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...