بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم Hidup tak selalunya indah, tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan
Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead.

Wednesday, 28 November 2012

semoga berbahagia

opsss..aslkm semua..
hari ni rasa nak kongsikan kegembiraan sahabat-sahabat saya yang sudahpun mendirikan rumah tangga. akhirnya berjumpa jugak pelengkap tulang rusuk mereka. saya tumpang gembira..apa? saya bila lagi? hehe...belum lagi kot....sedang melangkah mencari wangian...doakan saya agar bertemu dengan seseorang yang mampu berdepan dengan karenah saya yang memang banyak karenah ni..uhuk...:)


fatin bersama suami tercinta..:) comel..


yang sebelah tu bukan pengantin lelaki. interframe je tu. huhu. zuric and bakal isteri..hoho..amin....



ni pulak adni dengan suami. purple? opss, my favourite color..hehe


ni pulak nik..tak kawen lagi tau. bru tunang. insyaAllah tahun depan kawen..doakan kebahagiaan mereka juga...:)



ololo comelnye...:) ni plak fasihah dengan suami tersayang. sudah lama mencari akhirnya bertemu juga denagan akad yang murni. semoga bahagia. warna kelabu jadi pilihan. ni pun comel jugak warna baju. mana satu nak pilih ni.. hehe. 


ni pulak faz...faz ngan hero filem aku terima nikahnya tu.opss...hehe...bukan la. tapi ada iras tak? belum kawen lagi. baru tunang jugak. habis belajar nty baru kawen. semoga dipermudahkan segala urusan..Amin...:)

comelnye sahabatku....:) macam modelpun ada ni..opss...




2 comments:

  1. nice, yong nti sy kawen jgn lupe wt cmni gk tau..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atiah, hehe..beres...bukan time kawen je sy bt, awak couplepn sy bole wat..:)uhuk2

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...