بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم Hidup tak selalunya indah, tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan
Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead.

Wednesday, 21 June 2017

My patern


Ni hasil yang dapat ku hasilkan untuk produk FANCY 
Serum yang akan ku jual nanti. Doakan kebaikan dan 
kejayaan atas usahaku.
Moga ALLAH menetapkan rezeki yang halal untuk perniagaanku.
Aminnnnn.......


Monday, 19 June 2017

Khalish VS Yusuf Taiyoob (Ramadhan 2017)


Geramnyaaaaaaa ibu tengok. Rasa nak gigit je anak ibu.




Ada orang nangis.



Gambar ni ibu ambil masa ibu tengah bersiap nak ke tempat kerja.
Mula-mula seronok Khalish main. Tapi bila dah lama sikit,
muka dah masyammm...Semewek dah nak angishhh...Syiann dia.













Khalish 4 bulan



Ololoooo...anak ibu dah besar.. 
Khalish dah pandai meniarap dah. Masa umur 3 bulan Khalish meniarap.
Sekarang dah pandai angkat bontot sikit-sikit nak merangkak pulak.
Ibu makin geram dengan awak tau. 








Booolatnye mata anak ibu...hikhik





I LOVE YOU SOOOOO MUCH.

Sunday, 28 May 2017

Videos of Khalish

video

Geram betul ibu tengok Khalish. Hehe. Rasa nak gigit.
Khalish selsema plus batuk. Sebab tu rasa tak selesa.
Kalau Khalish tak sihat, Abi dengan ibu selalu dukung. 
Sebabnya anak ibu ni tak nak duduk sorang-sorang. ;)
Manja sangat  yeeeee....

video
Anak ibu tengah tido. Lena betul.

video
Quality time with Super Abi ;)


video

Tuesday, 23 May 2017

Menunggu turn mandi

Masa untuk mandi! ;)
My dear Khalish, ibu will always love you. 
Every sweet moment of yours, i will put them here
so that you will see
when you are 17 years old ++
especially when you are 40. Hikhik.










video


video


video

Monday, 22 May 2017

Anak ibu dah pandai meniarap

Sukanya ibu... Anak ibu dah pandai meniarap.
3 bulan dah pandai. 
Sayang anak ibu. 

video


Geram betul ibu tengok. Rasa nak gigit je kaki Khalish.







Khalish 3 Bulan

Pejam celik pejam celik, anak ibu dah 3 bulan.
Sekejap saja masa berlalu. Terasa baru semalam ibu lahirkan Khalish.
Khalish dah pandai meniarap sayang. 
Kata orang tubuh ringan senang meniarap. Ibu dulu lambat boleh berjalan. Tapi
ringan mulut. :)


Ni hadiah taman yang moknik bagi pada Khalish. 







video

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...