بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم Hidup tak selalunya indah, tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan
Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead.

Monday, 24 July 2017

Koleksi gambar Khalish


Ni gambar yang paling ibu suka. Sebab nampak comel je anak ibu 
dongak tengok camera. Mata bulat tu tak berkelip tengok camera ibu.
Muah cikettt






Khalish main buai

video

Ololooo...anak ibu dah pandai main buai ye. Tapi main sekejap je la
selebihnya nak nagis. Hehe.
Geram ibu tengok. Biasanya abi yang temankan Khalish naik buai
Kali ni anak ibu kena main sorang-sorang sebab abi mandi.
(22 July 2017)


Khalish Rayyan, I LOVE YOU


Assalamualaikum anak ibu. Aik, kenapa muka semewek tu. Hikhik
Ni gambar selepas ibu ambil Khalish dari rumah umi, pengasuh anak ibu.
Khalish mengantuk ni. Sebab tu muka tak boleh nak control macho dah. 
Ibu suka anak ibu pakai baju warna ni. Sebab ni warna kegemaran ibu.


Rambut anak ibu dah mula tumbuh. Suka ibu tengok. Tapi tumbuhnya tak sekata lagi.
Sebelah tepi lebat, tapi bahagian tengah tak berapa banyak. Hihi.






video


video





Wednesday, 19 July 2017

Why Quotes


Never forget why you started.

Know everything happen for a reasons, I just wish i knew what 
the reason why.

The best proof of love is trust.

If you want to know the truth, just press play.

When the how is big enough, how will be easy.





LoVAble QuOteS


If i close my eyes tight enough, i can see and i can feel you 
in my mind.

You deserve love and you will get it.

Don't find love. Let love find you. That's why it's called falling in love.
because you don't force yourself to fall.

I can't promised to fix all your problems. But i can promise you
won't face them all alone.

If you want to be love, be lovable.


Khalish ke Taman Tasik Permaisuri, KL


Assalamualaikum anak ibu.
Pertama sekali ibu mohon maaf sebabkan ibu dan abi kerja. Kadangkala masa yang
kami luangkan untuk Khalish tak banyak. Tapi ibu nak Khalish tahu, ibu dan abi
kerja untuk besarkan Khalish. Kami mahu yang terbaik untuk Khalish.

Ahad 16/7/2017 ibu bawak Khalish ke Taman Tasik Permaisuri. Bahagianya ibu dapat bawak anak ibu jalan-jalan. Walaupun Khalish kecil lagi, ibu puas hati sebab ibu dapat tunaikan
tanggungjawab ibu iaitu meluangkan masa yang berkualiti bersama Khalish.

Ni gambar yang sempat ibu ambil untuk kenangan kita. Hikhik. 





Abi la yang sentiasa dukung Khalish. Lenguh sikitpun tak apa
asalkan dapat bawak Khalish jalan-jalan.















Anak ibu Khalish, I LOVE YOU


video

Sons are the anchors of a mother's life.


video

Your son will hold your hand only for a little while,
But he will hold your heart for a lifetime.


video

Sometimes, when i need a miracle, i look into my son's eyes.
and realize i've already created one.


video

A son is a love that lasts a lifetime.


video

Sons are amazing, but mine is the best.


video

You are my sonshine ;)





Khalish with his Ibu. (5 month)


Assalamualaikum anak ibu. Alhamdulillah Khalish dah 5 bulan dan anak ibu membesar dengan sihat sekali. Hari ini ketika khalish 5 bulan, berat anak ibu dah menjangkau 7.5KG.
Patut la ibu terasa Khalish makin berat. Hehe. 
Gambar ni ibu ambil selepas ibu mandikan anak ibu. Nampak tak muka seposen awak tu.
Susah betul nak senyum ye. Tapi Khalish tetap ensem di mata ibu.

Ibu doakan Khalish membesar dengan sihat tubuh badan.
Paling penting jadi anak soleh untuk ibu dan abi.
Ibu abi sayangkan Khalish.

Ibu upload beberapa lagi gambar untuk anak ibu. Besar nanti boleh tengok ye.
I LOVE YOU.













Khalish 5 bulan

This is videos of Khalish
I love all of it
yummy...hikhik

video


video


video


video


video


video


video


video


video


video


video


video video

Wednesday, 21 June 2017

My patern


Ni hasil yang dapat ku hasilkan untuk produk FANCY 
Serum yang akan ku jual nanti. Doakan kebaikan dan 
kejayaan atas usahaku.
Moga ALLAH menetapkan rezeki yang halal untuk perniagaanku.
Aminnnnn.......


Monday, 19 June 2017

Khalish VS Yusuf Taiyoob (Ramadhan 2017)


Geramnyaaaaaaa ibu tengok. Rasa nak gigit je anak ibu.




Ada orang nangis.



Gambar ni ibu ambil masa ibu tengah bersiap nak ke tempat kerja.
Mula-mula seronok Khalish main. Tapi bila dah lama sikit,
muka dah masyammm...Semewek dah nak angishhh...Syiann dia.













LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...