بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم Hidup tak selalunya indah, tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan
Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead.

Tuesday, 26 December 2017

Ustaz Amin - 12 Kaedah Mendidik Anak

Datuk Prof Dr. Muhaya Mohamad - Mendidik Anak Menjadi Penyayang

(AsSohwah) V-Log Tips Mendidik Anak

Tips Didik Anak Dr Zaharuddin

Khalish, My nicest friend.

Gaya-gaya relax sambil menonton lagu kesukaan ;)









Ni pula gamba yang sempat ibu ambil bila Khalish nangis-nangis
nak ikut abi pergi kerja. Hurmm. Manja yeeee...;D









Khalish tumbuh gigi (10 bulan)


Assalamualaikum anak ibu.
Ololoo Syomelnyaa... Dah tumbuh gigi anak ibu sebatang.
tapi gigi bawah dah tumbuh jugak.
Cuma tak nampak keluar je.
Tapi bila letak jari, ibu dapat rasa tajam dah gusi bahagian bawah.
Nah ibu belanja gambar gigi sebatang anak ibu. Hikhik. ;)




Tu diaaa...Gigi anak ibu. ;)
Rasa geram nak syubit pipi bambam.







Aku Berjuang Kerana "Bangsa" ! :( | Ustaz Wadi Annuar

Monday, 25 December 2017

Khalish dan Umar


Assalamualaikum Khalish dan Umar.
Sihatnya kedua-kedua membesar. Alhamdulillah.
Semoga Khalish dan Umar menjadi hamba Allah yang taat
Jadi anak yang soleh.
dan semoga mendapat kejayaan yang paling cemerlang dunia dan akhirat.

Waktu ni Khalish 10 bulan
dan Umar 1 tahun 2 bulan, kalau ibu tak silap














Khalish 10 bulan (Belajar berjalan)


Waaaa...sukanya ibu dengan abi tengok Khalish belajar berjalan.
Abi excited ajar Khalish berjalan. 
Lucunya anak ibu boleh berjalan tapi tak boleh nak stop. Hehe.
Tapi dua tiga hari lepas tu Khalish dah pandai stop.
Dah ada break la katakan. ;)
Nah ibu belanja video Khalish dan abi.






Thursday, 7 December 2017

One last time Quotes


I am just here to be your friend. Your bestfriend.
One last time.

I will say it one last time,
BE BRAVE.

We play the broken string of our instruments
one last time.

Just give me one more chance
for one last time.

Can i please see you one last time before you
disappear forever. 

Sources: Mr.Google

Iman Haqqul Yaqin | Ustaz Wadi Annuar

Kisah Nabi Zulkarnain & Yakjuj Dan Makjuj

Adab2 Istinjak | Ustaz Wadi Annuar

Ceramah Paling HIBA Oleh Ustaz Wadi Anuar Terbaru Julai 2017

Ustaz Syamsul Debat Terbaru ISTIMEWA 1 November 2017 - Ekau Mudo Lagi B...

Ustaz Abdullah Khairi & Syamsul Debat - Pelaburan Saham AKHIRAT

Dia Lah IMAM MAHDI | Ustaz Mohamad Wadi Annuar

Jangan Tengok Kemaluan @ Langit | Ustaz Wadi Annuar

Tuesday, 5 December 2017

Khalish 9 bulan (shopping)


I love you
Sekejap saja masa berputar, my son turn 9 months.
Berat anak ibupun sudah bertambah ke 9 kg. Boleh tahan la lenguh kalau
dukung anak ibu. Hikhik. Makin membesar dengan sihat. Alhamdulillah.

Gambar ni ibu ambil di NSK Kuchai lama.
Abi tak ada. Waktu ni abi oncall di PLKN Sepang seminggu. Jadi hanya Khalish dan ibu
sajalah yang ke NSK. Shopping pampers awak la. ;)

Bukan main seronok lagi ye dapat duduk dalam troli. Rasa macam duduk dalam
stroller la tu. Hehe. Pampers anak ibu habis. Ibu bawak Khalish pegi sana 
berjalan kaki sambil dukung awak. Seronok anak ibu keluar jalan-jalan.
 
Gambar ini sebagai kenangan untuk kita.
again, I love you.
















LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...