بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم Hidup tak selalunya indah, tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan
Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead.

Sunday, 28 May 2017

Videos of Khalish

video

Geram betul ibu tengok Khalish. Hehe. Rasa nak gigit.
Khalish selsema plus batuk. Sebab tu rasa tak selesa.
Kalau Khalish tak sihat, Abi dengan ibu selalu dukung. 
Sebabnya anak ibu ni tak nak duduk sorang-sorang. ;)
Manja sangat  yeeeee....

video
Anak ibu tengah tido. Lena betul.

video
Quality time with Super Abi ;)


video

Tuesday, 23 May 2017

Menunggu turn mandi

Masa untuk mandi! ;)
My dear Khalish, ibu will always love you. 
Every sweet moment of yours, i will put them here
so that you will see
when you are 17 years old ++
especially when you are 40. Hikhik.










video


video


video

Monday, 22 May 2017

Anak ibu dah pandai meniarap

Sukanya ibu... Anak ibu dah pandai meniarap.
3 bulan dah pandai. 
Sayang anak ibu. 

video


Geram betul ibu tengok. Rasa nak gigit je kaki Khalish.







Khalish 3 Bulan

Pejam celik pejam celik, anak ibu dah 3 bulan.
Sekejap saja masa berlalu. Terasa baru semalam ibu lahirkan Khalish.
Khalish dah pandai meniarap sayang. 
Kata orang tubuh ringan senang meniarap. Ibu dulu lambat boleh berjalan. Tapi
ringan mulut. :)


Ni hadiah taman yang moknik bagi pada Khalish. 







video

Tuesday, 9 May 2017

My superman


My son may be a man to the world
but he will always be,
my little boy to me
and i love him more than most could ever believe...

Whenever life puts you in a situation you don't want to face,
just close your eyes and go back to the moment 
when your mom held you in her arms
and said 
"Don't worry my child, everything will be alright."




Monday, 8 May 2017

My baby, everyday i love you


MY SON...
I wish you the strength 
To face challenges with the confidence
Along with the wisdom to choose your battles carefully
I wish you adventure on your journey and
may you always stop to help someone along the way.
Listen to your heart and take risk carefully

Remember how much you are loved
I AM SO PROUD OF YOU.












Khalish's in PINK

Ololooooo....Anak lelaki Abi pakai baju warna pink.
Gambar ni ibu ambil masa khalish tak nak tidur. 
Puas memujuk, anak ibu tak nak jugak tidur.
Sebabnya Khalish nak borak dengan ibu. Jadi ibu layan je anak ibu walaupun
ibu tak berapa nak faham Khalish cakap apa. Hehehe...







Urban Korean Food (Family Outing)


Kepingin nak makan sushi, suami singgah dekat restoren Urban Korean Food
Sebenarnya suami dah selalu sangat buat masakan korea
Kimchi tu pun dah pernah buat. Rasanya sama macam suami buat. Pandai! ;)
Saranghe, I love you. Hihihi.

Sementara tunggu makanan sampai, selfie dulu.




Berseleranya suami makan. Lain kali nak pergi sana lagi ke tak?
Tunggu Khalish besar kita pergi. Sian Khalish kena tinggal kejap.
Lagipun kecik lagi. Tak elok sangat nak bawa keluar.


Yummy...

Ni la antara makanan yang kami makan
Boleh tahan la bagi yang nak rasa masakan korea.



Urghhh. Alhamdulillah kenyang...
Terima kasih en. hubby belanja makan.
Lain kali belanja lagi tau.
Heeeeeee....



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...