بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم Hidup tak selalunya indah, tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan
Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead.

Wednesday, 14 March 2018

Taman Eko Cheras (Khalish jalan-jalan)


Assalamualaikum anak ibu.
Waahh... Abi bawak Khalish jalan-jalan ke Taman Eko Cheras ea....
Sebenarnya abi yang excited sangat nak pergi sana.
Sebab abi tak suka tempat-tempat yang ramai orang. Ibu pulak suka ke tempat beli belah
yang pastinya ramai orang. Hehe. :)

Anak ibupun nampak suka jugak ke sini,
Tengok pokok-pokok. Tapi lepas tu dah merengek.
Sebabnya letih dan nak tidur. Ibu kenal sangat anak ibu. Kalau keluar je mesti lebih 
bersemangat nak tidur.

Ni beberapa gambar ibu ambil untuk share dengan anak kesayangan ibu.























































1 comment:

  1. Masa ni semua sakit mata. Ibu, abi dan Khalish. Cuma ibu yang paling lama nak sembuh. Ambik masa sampai 2 minggu lebih. Lepas tu ibu jumpa pakar. Alhamdulillah sembuh juga dengan izin Allah...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...